18 December 2012

Me. Before tomorrow ;O

Assalamualaikum.

Hallo hallo hallo *buat effect kekonon cakap dlm gua* Haha mmg terasa duduk dalam gua pun -.- Hm. Aku taktau nak taip pasai apa. But yeah i still want to type something before i'm going to take the pmr's result. Wkwkwkw nanti-nanti ni boleh baca balik kann kenangan pmr hakuw. Lol -.- 

Hm. Malam ni for sure aku takleh lena. Gerenti lah. Dah dua malam aku tkleh lena weii. Selalunya around dua tiga pagi baru aku terlelap. Huu. Menjadi seorang penunggu result ni membuatkan aku tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang. Mandi tak basah tu bohong sgt. Hang mandi guna apa? Pemadam api jenis ABC? -.- Satu lagi penyakit. Harhar tengah dok makan rasa tak lalu *feeling org sakit* lepas sudah makan penyakit lapaq tu mai balik lah. Hoiii apa nak jadi dgn system badan aku ni? :| 

{ i'm gonna be an owl tonight O.o}


K. Pergh. Malam ni aku terasa makin cuak, maybe? Nak ambil pmr takdak la rasa cuak sampai tera ni. Tapi nak ambil keputusan pmr tu yg cuak sangat-sangat. Sebab? Senior dok kacau. Bhahaha -.- Dakk la, seniors aku baik hokay? Pakat dok update status/tweet/wish gudluk kat aku kami semua. Thankyou. Dan itu lah yg membuatkan aku cuak. Membaca segala retweet dan status tentang pmr --' Wuhuuuuuu time pmr dulu tak rasa ceni okay sbb aku tk online sgt ~

Huu bosan weh bosan :/ Adawiyah cakap nk teman aku online harini tapi tak muncul-muncul lagi. Erghhh --' La ni kan, i feel like butterfly in my stomach, ahah bukan takat rama-rama, kumbang, burung, labah-labah, lebah semua ada xD K --' 
#GoodLuckForPMRresultsTo semua dakdak batch 97 yg membaca blog ini *lol mcm ada jaa* Apapun result yg hampa dapat, bersyukurlah :) Redha lah kalau kita tak dapat result yg mcm kita inginkan. Allah tahu apa yg terbaik buat hamba-hambaNya :) 
 p/s: have a nice day. selamat malam. esok jangan lupa share result hampa okay? sharing is caring. muehehe~ Assalamualaikum :'')

2 comments:

Hanna Nabiella said...

adek cantek! gudluck untuk besok yew..akak doakan moge dapat result yg cemerlang. straight A's mybe? haha xD
aminnn

Nur Fatihah said...

thanks a lot kakak comel :* insyaAllah and Ameen :D